hejhej

Idag äre filmgrej på paladium tjejernas film spelas upp B.la ska bli trevligt mycke folk som ska komma hörde jag så vi får se hur de går :D sen senare ikväll tror ja vi ska till ch och va där lite äntligeeeeen är vi hoss nån som bor nära mig så ja kan sova hemma :D tror samira ska sova hos miig ikv myspyys .

igår va ja hos samira lite vi va ute å lekte me aldin ganska mycke faktiskt , sen kom sara och sonja från en lång shopping dag för sara i stan , vi gick till lollii´s place där vi va lite me jone å lolli sen stack vi ner till shell /7elevenför sara å samira ville ha wookee den är skit god mums sen gick jag hem :D

Nu ska ja gå och äta frukost och sen be ge mig mot samira lite senare .

peace and love


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0