Hii sweeetheart!

TJA! jaa alla vet att jag e desperat efter ordet tjaaa, hahha :D såå tja tja folket..
Det va också länge sen jag uppdaterade vår blogg, är mer efftektiv vid min egna lilla blogg som ni gärna kan läsa - Luktiicaa.blogg.se

Idag har det varit en lite sjuk, anorlunda dag.. Har faktikst lekt kille, varit kille för en stund.. Gud om Samira vore en kille så skulle jag blivit KÄR! Hon passar som kille hahaha..
Idag så hörde Samira av sig till mig och frågade om jag ville skådespelaaaa i filmen som hon har huvudrollen i!!
OM jag blev glaaad, för jag har alltid tjataaat på den tjejen om detta..
Iaf, har så mycket känslor innuti mig just nu, som jag bara vill skrika ut till massa olika folk, både bra och dåliga saker..
Ah ni kanske inte förstår vad jag menar..
Men vill ni veta lite nytt o oss tjejer?
Vår lilla
Det ryktas om att :
* Sonja planera redan att Aldin ska bli hennes svärson.
* Sonja, Aida, Samira, (Sara) lägger vi i en parantes på åker till sthlm den 6e april.
* Sara ska bli Moster, hennes syster är gravid i andra månaden.
* Samira ska bli faster, hennes storebror ska få barn.
* Aida fick en butterfly i födelsedag, alltså en vibration till klittan HAHA! Undra om hon användt den ?
* Sonja har börjat plugga mer...
* Samira har sexigaste brösten. MÅSTE SES!
* om ca ett år så sker Sonjas operation,
* Sara har på G med en pöjk
* Aida har blivit "mamma" till Nathalie. (hennes killes barn)
*
Samira och Sonja njuter fortfarande av siiiingellivet!

neeej nu orkar jag inte mera, för måste föna mitt hår och småplatta lite inför imorgon.. Klockan är två närsom och jag måste SOOOOVA!  Hörs kanske imorgon / SR

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0