halo

Imorgon är det en ny dag, nya tag och nya hopp.
En skön dag väntar imorgon, fick reda på att vi börjar elva istället för 8a på morgonen, helt u n d e r b a r t!
Efter skolan vill jag faktiskt hitta på nånting, men jag har ingen aning om vaad, finns det någon som har någon idé?
Det är något konstig med mig, varje gång jag är i skolan äär jag en helt annan person än på en vardag, i skolan är jag den pigga, glada, sprattliga, pratiga tjejen medans på vardagarna & helgen är jag den "tråkiga" enlig mig, fast pratig och lite dampiig ibland. Men det är något anorlunda juu, i skolan e jag allltid allltid allltid den glada med ett stort leeende på läpparna, varför är det såhär? :/
Well, sak samma jag leveer ju iiiiaaf..

VAACKRA MÄNNISKOR!

LEONA LEWIS


- leona levis med sina vackra och lysfulla ögon.
En vacker sångerska med en vacker röst!


BEYONCÈ


- Beyoncé är en riktig gorgeous black women


EVA LONGORIA
 

- Eva har bara sin skönhet, hon är vacker !


KIM KARDASHIAN


- Alla vet att Kim är porrstjärnan men hon är även vacker.

/ Sonja

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0