My stars <3

Helloooooooooow :D

Nu får ni en liten sammanfattning av torsdag och fredagen :)

Torsdag:

Idag var det skooola som vanligt, låång dag. Meeen Sonja gjorde siiin tattooo på Finns Tatto 19 Mars kl. 16.00, HAHA :D
Deenn blev fin tycker jag iaf, det står DSN :) Tell me what you think bloggers ;)



Fredag:
Idaag var det också skola men skönt var det att ha sovmorgon till 13.05. För vi hade sån onödig idrottsdag så jag pallade inte xD Efter skolan så följde Sonja med mig hem och senare kom Samira som bor över mig ;P Vi spelade lite kort och målade naglarna sen blev vi sugna på glass som fan, så vi bestämde oss för att gå till seven eleven och köpa glass men vi kunde inte bestämma oss vilken haha så vi köpte inget. Men sen utanför så tutar gazmir och ismail så vi tog en tur i bilen med dem runt stan o så :) Sen släppte dem av oss vid seven eleven igen och DÅ gick vi till dannes för att äta pizza, efter det gick vi o köpte en tårta, yuummiiiiee :D Och tillslut la vi oss på en stor gunga i arabyparken och kollade på stjärnorna, Samira såg två stjärnfall direkt efter varandra :O men inte jag o sonja haha. Jag, Sonja & Samira har nu bestämt oss för vilka stjärnor som är menade för oss, det är dem tre prickarna som är i rad jämte varandra. Så varje gång ni ser dem tänk på vår blogg!! :)

 



HAHAHAH Samira kommer du ihåg när jag sa att det var några stjärnor som såg ut som en kycklingklubba?
Hahahaha jag hittade den :D



Heeeejdåååååååå :)  XoXo Sara

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0