19 dagar.

hej älsklings folk som läser där ute :)
Kom hem från skolan precis.. Lite konstig skoldag för min del idag, började klockan 8a och hadde Svenska som min första lektion. Det är kärleks veckan på vår skola denna veckan så vi fick en gäst från Göteborg idag som hette Mia elr något sånt, hon skulle snacka med först killar, sedan oss tjejer om sex, samlevnad och massa sådant! Så vet va faktiskt riktigt kul för att hon va rolig och fick oss ungdommar att skratta även fast hon snart va 50 år .. Skön va hon :D
Men innan alllt detta så hade jag LMK (livsmedelskunskap) och då gick brandlarmet igån , nere i källaren som vanligt! Där HR oftast är! Tyspiskt, och vi gick förbi där det barnn, någon hade satt eld på två stora pappers påsar med massa papper i, dumma! Så vi fick stå ute i kanske 45 minuter.. Pallade inte dra t matten efter de, fick ont i huvudet efter all rök man andades in när man gick förbi branden.. Så Harald (min mattelärare) lät oss gå och sjukanmäla oss efter all fjäsk haha. Så det har faktiskt varit en skön skoldag idag + vi fick massa kondomer muhahah...
Nu väntar jag på maten här hemma, är hungrig och ikväll ska jag till Sara, hon ska ladda ner en film som jag, hon och samira ska titta och mysa på ikväll! Stannar där nog, så kommer inte kunna skirva mer ikväll.

När jag kom hem så gav min mamma mig en söt tunika och fyra par tights som hon köpt idag, hur söt är hon inte!
Jag älskar min mamma (a)


 
( klicka på bilderna för större bilder, ursäkta datumet! )

Kommentarer
Postat av: aiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiidddddddsssssssd

jaja glöm mej gör de

2009-03-18 @ 18:18:02
Postat av: cehhååå :)

faaan va fiin tunikaa fett sexig vart köpte hon den?:)

2009-03-18 @ 19:35:25
Postat av: Sonja

Sv: alltså jag vet inte riktigt Ch, den är från rågårds modehus vid Jysk,(´dem har faktiskt fått in massaaaaa fina saker där ) fast dom har ju kläder från massa olika affärer, så den kan vara från vero moda, AIMA..

2009-03-18 @ 21:42:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0