Updatering Sonja..

Hej sötnosar!
Kul att se att vissa utav tjejerna har uppdaterat lite, goo girls, Förtsätt sådär. :)
Här sitter jag helt nyvaken, jag Ä L S K A R att sova efter skolan, de är bara så skönt.
Men nu är jag bara röksugen men orkar inte dra ut, det har blivit så blåsigt och kallt! Fast det va väldigt solig dag idag fast jävligt blåsigt som sagt /: ..
Pratar med Dona på msn, stackars tjej gå på NV = natur vetenskaap och det tar död på tjejen! Hon ångrar att hon valt den linjen, kan tänka mig det! Hon måste göra en sida i matteboken hemma varje dag, matte A-E, nya uppgift varje dag, ett G där är som ett VG man måste kämpa hååårade och ååååh, stackarn, hon har sån ångest,  tycker så synd om henne.. Fast puss på dig ändå älskling..
Men nu ska jag ta på mig lite kläder och ta en cigg sen lääägga mig i sängen resten av kvällen.. Hejdå / Sonja

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0