SKOLA - GRAVID - PINK - HELGEN

Hej våra kära bloggläsare! :)

Just nu sitter jag i datasalen i skolan med min lilla Sonja, vi har rast till kvart i 12, så tänkte ta o skriva lite här..
Samira har ju betydligt roligare på sin praktik än vad jag och Sonja har här i skolan. Hon får ju sy KUDDAR förfan! :D Hade jag fan hellre velat göra istället för fittskolan. Och hon klagar på praktiken, hade inte jag gjort :)

Vill bara säga att min syster Maranata är GRAVID! Och jag kan inte fatta :O Fick reda på det när jag var i stockholm sist, några veckor sedan, är så jävla glad för det, hon är snart i 3:e månaden wihoo.. Så jag blir mosteeer hörni!

En sak till jag vill säga till er är att det finns en serbisk kanal som heter "Pink" ni kanske vet vad det är,
och där går det ett program på onsdagar kl 22.00. Programet heter "Sve Za Ljubav" och där är det såhär att dem hittar nån människa som inte har träffat kanske sin pappa, mamma, syskon eller sin kärlek (vad som helst) på jätte länge då menar jag fleeera år. Och nu e de såhär att mamma inte har träffat sin serbiska pappa på 27 år (han är skild med sin fru, mammas mamma då) , och hon flyttade till sverige från makedonien för 16 år sen och födde mig här :) Och igår ringde mamma till det programmet och dem fråga vad han heter, var han bor och hur gammal han är o.s.v. Sedan sa dem vi ringer tillbaka till dig om vi hittar din pappa :) Så då är det dags för mig o mamma själva att bege oss till Beograd (serbiens huvudstad) och vara med i det programmet! Wooho, har aldrig träffat sin morfar så det kommer ju verkligen att vara en känslosam träff ska jag säga! Haha vi två kommer säkert gråta hur mycket som helst på tv ;O Men jag skriver här i bloggen hur det blir och så med det ,om ni är intresserade såklart, SÅ KOMMENTERA! :)

I helgen ska jag, sonja och samira filmas som sonja redan har skrivit om, det ska ju bli kul iaf. Samira ska ju försöka gråta xD Ska försöka hjälpa henne med det, kanske ge henne en örfil eller vad tycker ni? ;) Kanske tillochmed slänga en lök i huvvet på henne :D Haha.. Nu räcker det :)



XoXo Sara Rebeka Goneva

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0