schoool

shuulahopp!
Sittter i datasalen och har lektion på Hotell ska snart upp till Katedralskolan och laaaaga mat!
Valfritt bara ägg, mjölk och ost är med i det vi kommer att göra.. haha ..
Efter skolan ska jag och sara ner till stan, så tror jag följer med henne hem efter det för att bara umgås :)
Min syrras kompis har kommit till Växjö från Östersund och kommer att sova hemma hos mig i typ tre dagar nu.. Har aldrig träffat henne förr haha.. Här sitter Jocke o snackar om hur han ska överaska sin flickvän med att tända lite ljus och jag vet inte vad , naaaaw gullig! ( u sucks ) hahaha..
I helgen blir det nog bara chillfest, jobbar då också som jag redan har sagt i förra inlägget tror jag..

Nu måste jag jobba vidare, ska lämna in ett arbete ! ush på skolan / Sonja

P.s måste träffa ALDIN idag, saknar honom :(


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0