Samira

Hej, Säm här som skriver.

Har pysslat lite med min egna blogg & ändrat designen och lagt in en mediaplayer och lite så :) www.heroinesamira.blogg.se

Tänkte skriva lite minnen som vi tjejer har för att jag drömde om att jag skrev en bok om oss.

Morgonrocksfesten
Malmöfestivalen
Karloskardagarna
Skumparty SBN
Valle & co - kortkvällarna
Helsingborgdagen
Me&Aida, 3 helger i rad
Sonjas & min pratkväll
Aidas 18årsfest
Ch&Mallo-fester
Raminkvällarna
Ansiktsmaskkvällen
Tequilakvällen
Djursminkkvällen
Dansarabyparken - sommaren
Alifesten
Victorfesten
Dilavafesten
Fiddefesterna
Motorvägen från Ramin
Min & Sonjas sommardag innan vi båda reste iväg
Min födelsedag
Alvesta med Sara & Sonja, bajs i bussen
Amaliakvällen
Växjöbadet med Sara & Sonja, grillning osv..
Aida - trampbåt
Sonjas 16årsfest
Borisdagarna
Mooretidningen
Min&Sonjas killkväll som skrämde Sara&Aida hahah
Lallokvällen
& mktmktmkt mer :)

Vi har hunnit med mkt på en ganska kort tid, plus alla hemmakvällar vi har haft hemma.








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0