Pump up the volume

Heeeeeeeeeey you =)

Gissa vem det är , jo ni vet vem det är, det är S.A.R.A! hähä
long time no seen, länge sen jag skrev här :) lyssnar på musik så är helt pepp brush ;) just nu lyssnar jag på "T2 Ft. Jodie - Heartbroken"
Igår när sonja o samira gjorde sig till såna äckliga araber blev jag på så jävla dåligt humör!! haha för dem tog min mobil o sånt shit , haha pallade inte med dom, dom påminde mig verkligen om såna jag hatar mest i hela mitt liv :O ähh
idag skulle vi filmas vid 11 igentligen, sen frågar jag samira när ska vi filmas, så hade han ändrat till kl 12, så nu satt jag o väntade så säger samira att han ändrat tiden till 4 iställeeeet! ville ju filma nuu fan haha :D men men , får väl hända sen då.
samira tvingar mig o skriva här :@ haha men tror jag ska börja skriva lite mer här iaf.
samira mobbar mig för min låt jag lyssnade på haha, jag tycker faktist den är skit bra, när man lyssnar på texten o sjunger samtidigt :) samira o sonja är uppe hos samira nu, men dom kommer ner snart o då måste jag fråga hur man sätter in en video från you tube! har ingen aning :-l
Men här får ni ett smakprov ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0