Kvinnodagen 8 mars

Hej alla! :D

Idag är det inte många som vet att det är internationella kvinnodagen nä! Men det är det , alla ni killar ska ha respektarat kvinnorna idag!!

men men.. igår va de lite chillfest på teleborg , alla vi fyra tjejer såklart med lallo, amir, daniel, amanda och aida (två tjejer från gbg) och killarna från trelleborg :), det var soft och kul där iaf :D sen vid 20 över 11 ungefär gick vi ner för att ta bussen 5an, och natta hade sagt att den kommer men det gjorde den inte! så vi gick från polishögskolan till teleborg centrum för att ta 1an, och då kom den sent för han körde på en cyklist som gjorde fel och cyklade över övergångsstället! haha lite kul o se, men de va inget allvarligt iaf..
sen åkte vi till mc och åt som satan!! aida åkte hem med sin mamsi och jag, sonja o samira begav oss hemåt till sonja för att däcka!! hihi.
Samira ska vi inte prata om igår haha! Nu ska jag kolla klart på sanningens ögonblick och sedan duscha mina små kycklingar.

Lite bilder från igår :)


Sonja, Samira och Jag

Sonja,Samira, Aida, Jag och Lallo

Jag och Lallo

Have a good night, XoXo Sara


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0