Filmningen..

Hej eller Nabadeey som man säger på somaliska (A)
Igår så filmades jag, sara, samira hela dagen nästan..  Men tyvärr blev det inget utav min, Chris och Samira scener i Växjösjön för att det blev för mörkt .. Så vi filmade hela dagen saras och Chris scener i Växjös mini mini flygplats hahaha! De va kul o se när sara sprang tusen gånger för att hon gjort fel hahaha, stackars människa.
Aja nu är dom och filmar igen, de sista scenerna som måste göras klar på flygplatsen.. Sen hämtar dem mig så ska vi dra t Växjösjön, Så det är bäst jag skynda mig lite, vaknade precis och måste göra iiordning mig nu!
Kisses Sonja


Kommentarer
Postat av: Eleonora Rashdouni

väldigt bra blogg :D

2009-03-15 @ 11:30:22
URL: http://eleonorarashdouni.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0