Efterbliven..

Det va ett tag sen jag satt vid en dator känns det som. Jag har bara jobbaaat hela helgen..
Det har varit mycket, desutom tråkigt.. Men jag gör det för pengar, vill ha pengar, pengar o pengar nu när jag ska åka upp till STOCKHOLM..

Igår va det faktiskt en helt okej och en mysig dag.. Så fort jag kom hem från jobbet så tog jag en dusch och sedan gjorde mig iordning.. Sara och Gazmir kom och hämtade mig runt 8, vi åkte direkt till Tbg och väntade på Samira och Ismail. När dem kom så kokade vi te oooch sedan kollade på en film, roel models.. De va inte bästa filmen, det finns bättre!! men helt okej, det va mys :)
Sen satte vi oss och började fjanta oss med massa ordlekar eller vad det kallas för.. Vi åkte runt hela vääxjö efter det oooch sedan stack jag hem. orkar inte skriva just nu, as usual .. Ska kolllaaa på tv sen soooooooooova!

/sonja


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0