CHOCK :-|

Heeey boys and girls =)

IDAG KAN NI INTE FATTA VAD SOM HÄNDE :O Läs nu: Jag var i datasalen i skolan på kungsmad med sonja, jag sitter så och gör en uppgift, sen satt det en kille i hörnet med datan vänd så man såg inte vad han gjorde, ingen lade märke till vad han gjorde förutom jag :O jag kollade snabbt på honom och såg att hans hand rörde sig upp och ner, nu kan ni redan gissa vad han gjorde I DATASALEN MED MASSA FOLK. HAN RUNKADE FÖRFAN!!!!!!!!! Jag såg inte hans snopp men det fattade jag efter när jag såg att hans tröja va uppe och man såg kalsongerna, och han skääääämdeees som faaaan HAHAHAHA. Nej usch vad äckligt. Sonja berätta nyss att det finns jobb i USA som barnflicka, man tar hand om barnen i en familj där. Det ända man gör är frukost till dom, tar dom till och från skolan och aktiviteter o.s.v. Man får ledigt på helgerna också :) SÅ VI SKA SATSA PÅ DE :D Idag i skolan lärde vi oss hur man använder photoshop och bla bla bla, jävla skola... MEN VÅRVÄDER VAR DET IDAAAAAG! så jävla skönt asså, så ska de va varje dag fast inte blåsa som satan! HAHA :) nä nu hinner jag inte skriva mer bloggers, ska duscha sen sova för imorgon är det SKOLA =(

Dagens låt: (Twilight Soundtrack) Super Massive Black Hole - Muse

inte för att jag gillar rock, men BARA för att den är med i twilight och jag ÄLSKAR twilight :) Är på tredje boken nu med! Bara längtar tills jag är först i kön och får läsa den!! Love It. Kunde tydligen inte sluta skriva haha. Men nu kan jag :)

    


XoXo Sara

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0