My first day at Blogg / Sara

Vilken årstid tycker du bäst om?
vår/sommar
Brukar du sjunga i duschen?
jaaa, om jag inte har fullt upp med annat
Vilken sport tycker du är roligast att se på tv?
ingen haha
Vad skulle du göra om du vann en miljon kronor?
resa utomlands, köpa bil, allt möjligt !!
Vad är det bästa med julafton?
julklapparna och maten
Vad får dig att slappna av?
mys och musik
Tänker du ofta på sex?
det kan hända
Är du mörkrädd?
neeej
När går du upp ur sängen en typisk helgmorgon?
13-15
På vem/vad avreagerar du oftast din ilska?
sonja eller mamma haha
Tycker du rökning/snusning borde förbjudas i lagen?
nej
Bor du utomlands?
nej men önskar jag gjorde
Hur länge varade ditt längsta förhållande?
1 månad kanske haha
Bråkar du och dina syskon ofta?
haha det kan väl hända ibland
Läser du ofta böcker?
ja i skolan och på kvällarna ibland
Vad föredrar du för sorts filmer?
drama, skräck & thrillers
Vad slösar du mest pengar på?
kläder, mat, gott, cigg
Vill du gifta dig?
ja senare i livet
Vilka tvprogram som går just nu har du fastnat för?
allt på datorn men har uppehåll
Vilka husdjur har du haft innan?
en katt men den försvann :( hoppade nog ut genom fönstret eller nåt
Var badar du helst?
havet nånstans VARMT
Vad dricker du för alkohol?
vodka/redbull och cider typ
Vilka djur är du mest rädd för?
kryp, som spindlar och äckliga usch
Vilken musikstil tycker du bäst om?
RnB/HipHop/Dancehall
Vilka språk kan du?
svenska, engelska & makedoniska
Gillar du att dansa?
love iit
Vad har du för klädstil?
gina tricot, vet inte hur jag ska kalla min klädstil
Vad tycker du om rökförbudet på krogen?
bra men endå dåligt på ett sätt, tex när det är vinter
Hur vig är du?
working on it ;)
Vad dricker du helst när du är törstig?
mjölk
Vilken är din favoritglass?
nogger !
Vilket kaffe sörplar du helst?
dricker inte kaffe, så jävla disgusting !
Vilket mobilmärke föredrar du?
sony ericsson
Vill du gå ner i vikt?
inte vikt men form
Vad äter du helst när du ser på film?
sonjas pattar och chips med dip
Lever dina föräldrar tillsammans?
nope, glad över det !
Har du tandläkarskräck?
bara när dom ska laga, då tar jag lustgas, ingen spruta!
Vad heter du i mellannamn?
har inte mellan namn , men dubbel namn :) SaraRebeka Goneva
Är du en morgon eller kvällsmänniska?
Nattmänniska
Var är du född?
Trollhättan


Det var det!
Inatt sov sonja hos mej, och hon stack för ungefär en timme sen, för hon trodde jag skulle fortsätta sova men när hon stack så gick jag upp haha ! just nu skriver jag då här med musik och tv, detta är ju mitt första inlägg så vet inte vad jag precis ska skriva men det blir nog bättre med tiden =)

XOXO Sara

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0