jebemti sve blabla blaa!

Hellu!
Vaknade upp hos sara idag, vi har bara legat och slöat hela dagen, varit barnsliga och kollat på disney filmer haha, vi kollade på Hitta Nemo och Lejonkungen hahaha! Det va faktiskt mysigt, det va ju flera åååårs sen man såg dessa sötfilmer t småbarn haha :)
Iaf, helgen har varit såådär. Inget speciellt har hänt, allt är sig likt..
Imorgon är det köket, då ska jag nog bakaa nånting , gud vet vad -_- ... Efter skolan ska jag ner till stan och köpa mig en jaaacka! , ska också kollaa någon födelsedags present t aiida, och så kanske det blir sola med Sara..
På tisdag har jag kallköksprooov, så grovt jobbigt! jag oooorkar verligen inte , men men ska småplugga lite innan jag lägger mig till sängs :) Först måste jag ta en varm dusch, sen blire hopp t sängen och pluggaa , nåt MÅSTE !
Allt för miiig, Sonja

 

lägger in några bilder från helgen, zöööööööp !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0