DELICATES, i like it !

Hej, Sonja här.
Jaaa, jag och samira har skapat vår egna lilla blogg som vi har tillsammans med
sara och aida, här kommer vi mingla och pingla så ofta som möjligt ! :D


Lite småfakta om vilka vi är :

Samira: är en lång tjej, född 1991 och är just nu 17 år och fyller 18 i år. Hon är en blandning av
Montenegro & Arab, en annorlunda blandning fast hon är riiiiktigt fin tjej!
Hon går andra året på John Baouer gymnasiet , IT media och henne önskar jag lycka till!
Samira är personen som tar studenten först av oss allaa hahaha...
Har en underbar mamma som alltid visa mig hennes nya outfit, och sötaste lillebror ever!


Sara: är guldlocklig tjej och minst av oss alla, hon är född 1992, 14 Oktober.
Hon är född i Trollhättan och bott lite överallt runt sverige, som liten. Vi har kännt varandra i nu 10 år.
Hon går samma linje som mig, Hotell&Restaurange på Kungsmadskolan, vi går första året och tar studenten
2011. Saras mamma Melitta är som min andra mamma, hon är bäst! Sara har två systrar som bor uppe
i Stockholm som vi brukar hälsa på och en bror som bor i Växjö, Trajce..

Aida: är iiiiiranier, bor med sin mamma och pappa i svenska området Hovshaga :) En fin familj som
håller koll på livet, jag tycker om iranier och det mysigt att umgås med hennes mamma! Hennes bror bor uppe i
Stockholm. Aida är äldst av oss alla fyller 18 år 27 Januari,  och det ska vi fira stort!
Aida går första året på Omvårdnad på Teknikum Gymnasie. Hon har missat ett år, men vi tar studenten samidigt och
jag är glad över att hon skött sig och vi tar studenten samtidigt! :D

Jag själv: är född 1992 och fyller 17 år i sommar. Jag är född i Sverige men mina föräldrar kommer
från serbien och jag själv pratar serbiska. Går samma linje som Sara, Hotell&Restaurang, faktiskt en rolig linje!
Just nu bor jag hemma med mamma och lillebror + mina kusiner från Serbien , men snart går dom bort haha fullt hus just nu :/ .. Mina framtidsplaner är stora och jag hoppas att det blir så som jag själv vill ha det  ;) Gud vet haha, men nu finns det inte så mycket att skriva mer, ska ner till stan med Sara snart och senare ska jag träffa alla dessa underbaaara delicates! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0