HI, I'M BORED!

Heeeeeeeeeeeeeeejj!!!
Gud vad jag är trött, vaknade precis, har sovit i flera timmar....

seeeeee på, vad händer där ute folket? Hoppaas ni mår bra :) Just nu ska jag hålla ställnigarna , vem annars ska göra det om inte jag fanns här just denna sekunden HAHA!
Det är såhär att allt är inte planerat till festen, det finns så mycket mycket som måste ha fiixat! Vi försöker göra vårt bästa för att få det att bli en lyckad fest, lite mer speciell , smakligare ;) inte vanliga, tråkiga :D Den ska vara UNIK !!! :D
Och hoppas vi lyckas med det, så imorgon eller tilll helgen funderar jag och aida på att vi alla ska träffaas o planish lite , vi måste ordna massa, hallåå sweeet eighteen :D !!
Om ni har lite tips och så om musiksmaken så är det bara att skriva! som vi vet nu kommer det vara mycket RnB/Hiphop/Dancehall/mkt mkt mkt mer på plats. Om ni har ideer, så varför inte skriva det till oss bara? skäms inte! vi bits inte, jag lovar dig det :)

Nu kommer en bild på mig sen helgen, med min pootatonose (a)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0