softish? Softish? aa soooftish !!

Har inte gjort nåt speciellt alls idaag, har mest bara tagit det lungt med mina tvååå underbara saker , Samira och Sara. Aida va för trött och stannade hemma idag efter gårdaagens kväll, vi va hemma hos Fidde med lite folk och drack bara.. (det blev ingen tasty, och tack GUD att vi inte gick dit för hörde att det SÖG och brandlarmet gick igång) OOORKA FÖRSTÖRA! idioter..
Iaaf, va och solade idag med sara, samira är fortfarfnde lite småsjuk men känner sig nog bääättre :D ja får dig alltid att må braaa apa, i know (a) yoou know, bra sådär goooooooood :S .. men men jag har fått färg nu! men ska sola kanske två gånger till, sen räcker det för min del.. Vi har varit hemma hos mig hela dagen idag, gjort massa sjuka men mysiga grejer, vi har verkligen dampat hela dagen, gud..
Men tack för en rooolig kväll babes! Och på tisdag fyller Aida 18 år , och lördagen ska vi FIRA det stoor, lokalfest
hör av dig så kanske du får komma ;)
bjuder på lite bilder HAHAHA!




(ursäkta men detta skrevs igår, glömde bara lägga ut inlägget)
/sonja


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0