sheeeeeram sheeeeeeeram

1967 när jag kom till esveriiiiiiiiige, sverige åppnade sin faaaahaaaaamn,
1991 när min kompis aidaaaaaaaaaaah kom till esverige, sverige stenga sin faaaaahaaaaamn


Nejmeeeen det första jag sa när jag läste ditt inlägg Aida, var "hon har inte satt ut punkter och stavat rätt" sen läste jag vidare och såg ditt lilla "ps" till mig HAHAHAH!!


Ligger häär i Sonjas säng, tagit över Aidas plats lite :) Varit ii skolan medans åsnan har haft ledigt idag, så jag kom förbi för att störa lite =D nu ska vi sova, godnatt alla goda läsare, och ni som läser (I know you dooo), kommentera lite vafan, vad vill ni läsa om osv, kom med ideér, frågor och liknande, så svarar vi =)


/ Säääm-Booooh


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0