SARA - tjena mittbena

shuululu allihoppa som läser (om de är några) HAHA =)

kom precis hem från skolan , satte mej för att skriva lite och nu kom precis tanken på att FAN VAD AIDAS FEST KOMMER VARA BÄSSSSSST! längtaaaar! :D vara med alla tjejer, massa olika folk inte bara några töntar haha. ne men det kommer fan bli skit kul, jag vill bara säga att jag älskar mina tjejer mest dom är bäääst och dom stöttar alltid en <3 bättre tjejer finns det inteeee ska ni veta!!!

igår skrev jag inget här men jag kollade iaf på desperate housewives och pluggade lite, sen var det nån som ville komma ner och gosa och då kan ni ju gissa vem de va :) SAMIRA och jag snackade i min säng i typ 2 timmar eller nåt haha, om allt , kärlek, killar, livet och så gjorde massa mer som jag inte behöver skriva här haha ;) eller hur samira? HAHA fan vad vi skrattade :) idag var skolan riktigt seeeeg iaf, sara bögen kom inte förens halv tio typ för ett möte och SONJA sa till mig att jag skulle vänta på henne så vi skulle äta tsm (eftersom vi nt går samma klass) så ja sa okej, sen skickar hon sms och skriver OJ jag glömde dej jag är i maten kom hit haha så arg jag blev, men hon kan ju vara lite glömsk ibland haha, AAAAAAIDA jag har inte träffat dej på åratal faaaan :( MISS YOU

nej men nu ska jag säga som samira, jag måste avsluta nån gång så jag sätter punkt här.

OBS. vill bara säga att denna låten är bäst!!! <3   LEONA LEWIS - RUN


http://www.youtube.com/watch?v=pcpWQC9prm0

XOXO Sara


Kommentarer
Postat av: Samira

HAHAHAHAH ja dör av tanken på vad vii gjorde igår, så jävla sjukt =D & fan vad Aidas fest ska bli bäst! det fixar vi, love my girls <3

2009-01-14 @ 15:08:18
URL: http://creadieem.blogg.se/
Postat av: Dilan Amin

Svar: Den som vinner blir Isis tror jag hihi :)

2009-01-14 @ 20:31:20
URL: http://mramin.blogg.se/
Postat av: Sara

på vad dilan? :)

2009-01-14 @ 21:37:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0