sara goes crazy

Heeey alla =)

Sonja tvingade mig att skriva i bloggen så jag får nog ta och göra det, varså god och läsa sonja om du orkar ;), fick endå nåt i huvuden som ni får se här, tänkte skriva alla bästa minnen med tjejerna som vi har gått igenom :D här kommer dom baby!! <3


Minnen

1.
Det första och bästa minnet är när jag, aida, sonja och christina skulle dricka för första gången ungefär, vi var typ 13-14 år eller nåt sånt kommer faktist inte ihåg men rätta mig om jag har fel tjejer. Vi va hemma hos ch den kvällen då, sen skulle vi köpa sprit svart, och den vuxna personen visste vilka vi va då så vi va tvunga att klä ut ch till en riktig punkare med håret framför ansiktet HAHAHAHA riktigt kul va de, hon ändrade rösten o sånt haha, aa men vi köpte spriten iaf, sen blandade vi all vodka i flaskor och gick ut med dom och drack ute haha, jag kommer ihåg aida klunkade i sig med vodkaflaskan och direkt när hon tog ut den från munnen så spydde hon direkt asså det var brutaaaaaalt, det var en rikitig kran asså jag lovar er, som på exorcisten HAHA förlåt aida men de ba roligt minne, sen fortsatte vi till hovsaga skolan ungefär och då kom valle, kenan, fabbe och några till kommer inte ihåg exakt vilka. Sen tog dom typ vår vodka flaska och slängde den, men de va endå ba lite kvar haha, sen vi va skitfulla typ haha, aida försvann och vi letade efter henne som faaaan, sen jag, sonja och ch var påväg tillbaka till henne o då ringde nån jag tror de va aida, och sa att min mamma hade varit i hovsagaskolan och letat efter mej med george haha :O jag fick panik dom hade frågat aida vart jag va o sånt, sen vi hämtade aida och precis när vi va utanför ch så kom mamma med bilen, hon ba jag får lukta på dig, och som tur va hade jag tuggumi så det luktade inget haha, så sa hon okej du luktar inget gå in och sov nu haha, sen gick vi in och aida mådde inte braa haha, hon gick in på ch's toa och hennes mamma frågade vad de va med henne haha, vi ljög om att aidas linser gjorde henne trött och hon mådde dåligt typ eller nåt, sen chs mamma hade sett ett glas i kylen så hade hon luktat o smakat så smakade de alkohol sa hon haha, och ch ba nej nej mamma det är avslagen cola, hon ba aha okej , sseeeeen gick vi o soooov och nu är sagan slut haha :D

2. Det andra minnet är nog när jag, sonja & samira va på puttes ffest den 10 maj 2008, aida ville inte hänga med den kvällen så hon va hemma men men, det var nog fan den bästa festen på lääänge, det var så kul för alla människor var snälla dom brydde sej inte om vem man var eller så alla pratade med alla, alla dansade med alla, alla bjöd på dricka ingen snålade och det var så jävla kul endå om det bara va typ svenskar där haha :D den festen gick vi på med marwan, zaid och deras kompisar, kul kul, även en bild som vi tog den kvällen kom med i MOORE woohoo haha, jag fick reda på det när jag hade kommit hem från makedonien :) ( Bilden som finns där nere, är bilden som var med i MOORE )

3. Det tredje minnet är nog inte ett bra minne men endå nåt man minns haha. Det var i Oktober 2007, ingen bra kväll NEJ, det var iaf när jag och sonja var själva i stockholm och sov hos mina syrror :) vi åkte till upplands väsby en kväll, då var sonja tsm med azaad ;P fyfan vilken kväll asså, vi skulle på fest och den festen blev jävla misslyckad asså hahaha, vi gick hem till en kille som hette simon, där var det jag, sonja, azad, simon, och två till killar kmr nt ihåg vad dom hette, men vi drack iaf vodka, vi drack tills vi blev fulla haha, elr jag vad typ den enda som blev RIKTIGT full av oss alla HAHAHA, och gissa vad som händer när man väl har druckit klar och ska börja festa? joo azads mamma ringer och säger att vi ska komma hem nu och sova fyfan vad jag blev arg asså, aja men påvägen hem till honom så grät jag som fan hahaha sonja slängde min dricka och blev skit sur fan, och så grät jag för nån kille HAHAHA behöver inte nämna vem här, aa men ni kan väl gissa om jag kunde somna när vi hade kommit hem till azad, hahaha nej såklart inte, han hade två sängar i sitt rum, i en sov sonja & azad och i den andra skulle då jag sova, jag la mej i 2 sekunder och sprang direeeekt till toan hahaha och gjorde mina grejer HAHAHA fyfan vad jag mådde illa asså, aja men sonja kom in efter en halvtimme-timme kanske och då hade jag typ nästan somnat vid toalettstolen haha, hon ba sara vad gör du kom o lägg dej, jag ba jaa jag kommer, sen borstade jag tänderna och tog bort mitt smink fattar nt hur jag pallade men det kändes som att mitt smink vägde 10 kg haha, sen jag kunde inte somna igen, jag gick fram och tillbaka i hans rum i en halvtimme medans sonja o han låg i sängen och skulle sova haha, tillslut satte jag mig på marken och höll nästan på o somna där, sen la jag mig under sonjas och azads fötter för jag ville inte sova vid den personen som sov i min säng hahaha äckel, men iaf jag somnade tillslut utan täcke vid deras fötter sen berättar sonja nästa dag att hon vaknade mitt i nattten och kollade på mig, jag sov och jag darrade som faan sa hon, hon höll nästan på o gråta för hon tyckte så synd om mig haha fyfan asså.

4. Det fjärde minnet var inte så länge sen, det var 10 januari 2009 för 6 dagar sen haha :D tar upp detta minnet för då var alla vi fyra tjejer som har denna bloggen tillsammans och gjorde nåt sjukt haha, vi var då hos ramin, och där befann sig mario och såklart själva ramin, vi var där från 8 till 11 kanske, och då vid elva när vi skulle till araby till trixi och dom, så kunde vi inte komma dit på nåt sätt, för ramin bor ju såklart vid rondellen i slutet av växjö, aa iaf, ramin hade druckit och han kunde inte köra oss haha, så vi fick ta bussen och då går ju 1:an vid simhallen och vi skulle ta oss dit, ramin förklarade en väg som vi inte fattade ett skit av, men vi gick rakt sen fick vi välja mellan höger och vänster, samira som är så smart då valde höger och vi tre dumma valde vänster, eller jag övertalade alla att vi tar vänster, vi tog vänster och gick o gick o gick o gick, tillslut kom vi till teleborg :O så vi sa fan vi skulle tagit höger och lyssnat på samira, men aa vi va vid veab vid sjön, så gick en jävla läng väg mitt i ingenstans helt plösligt och sonja gick hundra meter bakom oss när vi hade brottom att inte missa nästa buss också, men hon hade ont i sina fötter från högklackade haha, men sen äntligen kom vi till simhallen och tog bussen till trixi som var i en lägenhet med lite folk och det var ju inte speciellt roligt där ska jag säga, men vi stack hem vid 1 ungefär senare på kvällen :)

5. Det femte minnet är denna sommaren i MAKEDONIIIIJAAAA <3

6. Det bästa minnena är endå när jag träffade min sonja första gången för 10 år sen <3

7. och när alla vi 4 tjejer bildades ihooooop <33


Sååå det var 7 minnen som jag tog upp, kommer säkert fleeera framöver när vi har gjort något som är värt o minnas, som kanske ikväll haha :D ikväll Bella gumman firas med party party :)

Ni som orka läsa detta inlägg är ni som bryr er om vår blogg och tycker den är rolig haha :D

SÄG TILL ALLA ATT LÄSA VÅRAN BLOOOOGG!! :D

XOXO Sara                   


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0