Samira - Quiz

Vilken årstid tycker du bäst om? vår/sommar
Brukar du sjunga i duschen? nej , lyssnar dock på musik.
Vilken sport tycker du är roligast att se på tv? fotboll, när det är vm & sånt.
Vad skulle du göra om du vann en miljon kronor? resa överallt, köpa en lägenhet osv.
Vad är det bästa med julafton? firar inte jul.
Vad får dig att slappna av? mys och musik
Tänker du ofta på sex? händer väl ibland
Är du mörkrädd? njah, sådär.
När går du upp ur sängen en typisk helgmorgon? 9-11
På vem/vad avreagerar du oftast din ilska? min mamma elr den jag är arg på.
Tycker du rökning/snusning borde förbjudas i lagen? nejj
Bor du utomlands? ja det gör jag väl, eftersom jag inte är svensk? haha. nä men det gör jag inte.
Hur länge varade ditt längsta förhållande? typ en månad, haha.
Bråkar du och dina syskon ofta? Ja fan, trodde inte man kunde bråka med en 1½åring, men det går!
Läser du ofta böcker? nej
Vad föredrar du för sorts filmer? komedi-filmer.
Vad slösar du mest pengar på? cigg, mat & onödiga saker jag inte märker av.
Vill du gifta dig? jaa en vacker dag, utomlands!
Vilka tvprogram som går just nu har du fastnat för? kollar aldrig på tv typ. den bara finns i mitt rum :/ tar plats. bläh.
Vilka husdjur har du haft innan? en hund & en katt, fast inte på samma gång.
Var badar du helst? hemma i badkaret
Vad dricker du för alkohol? blir oftast vodka, men jag ska inte dricka mer typ.
Vilka djur är du mest rädd för? alla djur som rör sig förutom såna sega djur som sniglar, sköldpaddor o sånt.
Vilken musikstil tycker du bäst om? jag lyssnar på det mesta, förutom hårdrock aso..
Vilka språk kan du? svenska, engelska, bosniska, lite tyska & arabiska..
Gillar du att dansa? älskar det :)
Vad har du för klädstil? min egna
Vad tycker du om rökförbudet på krogen? bryr mig inte så mkt.
Hur vig är du? vet faktiskt inte, är inte världens stelaste person iaf.
Vad dricker du helst när du är törstig? helst vatten när jag är törstig, annars juice.
Vilken är din favoritglass? ben & jerrys
Vilket kaffe sörplar du helst? bläh
Vilket mobilmärke föredrar du? inokia&sony ericsson
Vill du gå ner i vikt? ah typ 10 kg
Vad äter du helst när du ser på film? mackor haha.
Lever dina föräldrar tillsammans? nepps.
Har du tandläkarskräck? hm, det kanske är det som gjort att jag skippat tandläkaren 2 ggr :(((.
Vad heter du i mellannamn? Har inget
Är du en morgon eller kvällsmänniska? Kvällsmänniska
Var är du född? Irbid i Jordanien

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0