Säm in the blogg

Shululuu, känns som en månad sen jag skrev men det var faktiskt igår! Det blir så när vi är flera som skriver, Aiida apan skriver aldriig typ. Men vi andra är aktiva =D

Orkar inte berätta om min dag, den har inte varit så rolig så vi skippar den :)

Kan skriva om ett annat ämne istället.

Är ni beredda? 100% säkra på att ni verkligen vill läsa detta nu? Ni kan inte ångra er sen..
Så OBSERVERA, jag har varnat.



VARNING!





VARNING!





VARNING!





VARNING!






VARNING!






VARNING!







5 sanningar om Sara:
1. Hon gillar att dra av skinnet när läpparna torkat och det finns torrt skinn kvar, inte endast på sig själv hehee!
2. Ska flytta till Sthm efter studenten, ihop med Sonja.
3. Ska vara med i en film!
4. Hon var nära på att dö i Libanon
5. Städar rummet på kvällarna innan läggdags, kan inte lägga sig annars!

5 sanningar om Sonja:
1. Hon har inte silikon - that's real boobs!
2. Hon har haft nästan alla hårfärger som finns.
3. Hon ger mig alltid en kram utan att jag säger ngt, hon vet när det behövs!
4. Hon älskar att jävlas, så som kittlas och taffsa på andras bröst!
5. Ska operera brösten - till mindre :'((((((((((((


5 sanningar om Aida:
1. Hon har haft pojkvän i 4 år, mer eller mindre.
2. Pedant jävel!
3. Fyller 18 år om 13 dagar typ, och är minst av oss =D
4. Smala fingrar, finaste händer typ, så lena och små mums.
5. Ska operera brösten - till större =D=D=D

5 sanningar om Samira:

1. Har gjort allt man kan tänka sig med sitt hår!
2. Har ett brutalt minne, minns datum & sånt om smågrejjer.
3. Är med i en film - huvudskådis.
4. Kan vara lite schizo, skitseeeeg och tråkig & snabbt förvandlas till flippig person som är jätterolig.
5. Pratar & sömnsmsar typ, drömmer om kändisar ofta och kan bestämma mina drömmar!

SÅJAAAA, HOPPAS NI INTE HAR ÄRR FÖR LIVET NU, BUT I DON'T GIVE A FÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄCK =D

skön jag är HÄHÄ

Kommentarer
Postat av: mojje

va sara nära på att döööö :O ? hur då

2009-01-15 @ 07:32:02
Postat av: Samira

Hellu Mojje?

hon hade öroninflammation av högsta graden, så om hon hade tagit sig till sjukhuset någon timme senare hade hon börjat blöda ur öronen och så hade hon varit död nu :/

2009-01-15 @ 10:34:12
URL: http://creadieem.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0