Ignore them til they fade away

Yep, haters .. who gives a fuck bout' them :D?

Som Sonja redan skriivit så hade vi softish roligt igår haha, flippade som fan, jag & Sara åkte hem vid 2 :)


Fett med plugg, inte rört ngt hehehe. Imorn blire träffa Annie lite, sen tisdag blir det min kusin, sen onsdag vet ej, sen torsdag träffa Aida, gå på stan, sen fredag kmr pengarna, stan med Sonja & Sara o Amalia kanske? o lördag PARTY!

Jag är pepppp redan nu, hoppas det inte försvinner :))).

Förresten jag vet vad jag vill ha i födelsedagspresent =D , asså inte av er människor för ni lever på 1050 kr varje månad, men av mamma .. elr en vodka av vem som helst och en bil av mamma, så jag kan supa mig full och köra ner i ett dike, over n' out

/ SAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAM

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0