HUNGRY!

hejhej bloggläsare :)
Det har varit rätt tyst på våran blogg den senaste tiden , jadu folk har slutat orka helt enkelt haha :D
Iaf, jag mår bra! Orkade aldrig gå upp till skolan idag, slutade ändå vid elva, såå sket i det, och imorgon är viii lediga från skolan så underbart !  , vi ska bli fotograferade på Samiras skola imorgon, liten hemlighet.. :) ssch

jaaa, jag sitter och väntar på maten, (frukosten) kan man säga, har inte ätit något och klockan är redan 13.53, mamma lagar klyftpotatis med kyckling, mums jag bara väääntar o väntar hahaha... Ska ner till stan snart också, ska sola med Sara och Samiii <3
Blir nog träffa Aida ikväll och umgås hos Fidde eller nåt, myspyys!
Nu ska jag gå och se till maten!
Gå gärna in på min privata blogg, den finns länkad lite längre ner på menyn..
/ sonja


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0