luktiicaa.blogg.se

Idag vaknade jag upp hos Sara, vi hade svårt att somna igårnatt, vi satt uppe och bara skrattade om helt onödiga grejer . Sen helt plötsligt blev båda helt knäppt tysta och somnaade haha .. Iaf nog med det, började skolan klockan 11.00 idag och som otur går jag ju särmatte fast det går hur bra som helt för mig där, G på alla proov wiihu, har aldrig varit sådär aktiv i mattematik förut som jag är i nuet, fast min vanliga matte lektion blev inställd så dom i min klass fick ju en skön dag fan! Medans jag och Carro satt och pluggade matte -.- och försökte få tiden att gå snabbare på massa olika sätt haha...
Vi har haft massa inställda lektionen denna veckan, först hela måndagen, i går va vår engelska inställd och idag blev matten inställd för HR08C.
hahaha, samiira är tydligen i stan och hittar sig en söt liten balklänning till balen hon ska gå i 3e ring :) Hoppas hon hittar nåt fint, finns ju inte så mycket i Växjö , bara de tråkiga , någonsinn! De affärena jag går in som mest är Gina, Bikbok, Vero Moda, H&M och vila, det finns ju masssa fler affärer men där finns det verkligen INGENTING!
just drf SKA jag flytta till en storstad efter studenten! och jag är sååååååå tröttt på växjö, ush! :D

Ikväll ska jag och tjejerna antagligen festa med valleballe ylber och dessa folk, Bella kommer till växjö idag så de snuttarna ska nog vara med! Hennes födelsedag är på SÖNDAG ju så det måste vi fiiira i helgen. :)
Snart kanske tjejerna kommer till mig för vi måste planera klart lite småsaker..
Jag har också blivit bjuden på tjejmiddag hos Carro, gulligt av henne men jag är lite osäker om jag kan komma, men men kanske kommer förbi ! :D   Allt för min del idag, ska ta en varm dusch nu!
/Sonja


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0