hot & cold

Det är så jag känner mig just nu.
Mitt huvud tickar, tick, tack, tick, tack.. Känns som att jag har en bomb inuti men som aldrig riktigt exploderar.
Min näsa är täppt så mina läppar har torkat ut, eftersom jag måste andas genom munnen konstant, mina lungor har inte känt ciggröken på 27 timmar! Visst Sara? :) Hihi.. Dessvärre inte heller mat :/ har tryckt ner en banan och ett glas vatten, inget mer med det.. Sist jag var såhär sjuk var nog .. ett år sedan, mer eller mindre, fyfan alltså, hade nästan glömt vad huvudvärk, feber, täppt näsa & halsont betydde.. Men lugn i backarna, min kropp påminner mig alltid i rättan tid!

HAHAHAHAH gosh vad svensk jag lät där :p men allt lät bra och allt är 100% sant så wiihoo.
Har faktiskt sovit i 23 timmar allt som allt inom loppet av 27 timmar, så jag är riktigt utvilad i kroppen men mina ögon vill blunda och aldrig mer titta, mitt huvud känns tungt (säkert all intelligens som väger) =D .. bläh, ingen skola imorgon heller, men ska plugga hemma, sen blire ingen Club Tasty heller, jag som så gärna ville :(, aja.. sen blire inget filmande i helgen heller, tyvärr men jag måste bli frisk ju :)



Well, det var inte riktigt meningen med bloggen att skriva om sig själv tyckte jag förr, elr så som jag uppfattade den så skulle den vara VÅR, det skulle skrivas om VÅRA dagar, VÅRA minnen, VÅRA upplevelser osv.. Men eftersom vi inte umgås alla 4 så ofta, så har det blivit att man skriver om sin egna dag mest.. fast det kan jag göra i min privata blogg, men nu fick det bli här!


kisses & congratulatiiions Aida to your new loooooooove :)


en stor applåd till SONJA som orkar hålla uppe bloggen och som har lagt in en musikspelare :)


en puss till sara som är min granne också =D


och ett stort tack till er läsaaaaaaaaaare

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0