Guuuuuud, hur söt får man varaaa?

Stannade hemma idag igen och aida kom t mig klockan åtta, haha vi somnade båda två och sedan vaknade runt 12 tiden. Vid två åkte vi till house of pain för att Fidde skulle tatuera siig och gissa vaad ? aaiiiida piercade sig haha, bröstvåtan wiih :D !!
Iaaf, jag blev så suugen på att tatuera mig, fan jag hoppas det blir i Februari..

Men GUD hur söt får man vara säger jag bara, idag när vi kom hem till Aida så hade hon fått 21 rosor hem skickat från Fiiiidde, asssååå vilket hjääääärta! 21 röda rosooor!
hahaha sedan åkte vi till fiiiidde och vi kom för en stund sen ! Aida ska soova hos mig och imorgon får det bli SKOLA!
PUUUUUUUUUUUUSS /sonja

Kommentarer
Postat av: trixan

haha shit! vilken liten romantisk fidde ;)

IMORGOOOON SMÄLLEREEEE hahaha<3

2009-01-30 @ 14:20:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0