Dagens

Humör: lätt sur och trött
Mående: dampig, vill sova men kan inte
Gjort: varit i skolan & hos sonja
Planer: läsa ur twilight boken lite
Ser på: den här listan
Lyssnar på: ingenting just nu, typ.. tystnad
Läser: läser
Bästa: jag
Sämsta: mattelektion
Barn: en nyvaken aldin kl. 7 på morgonen
Väder: blåsigt
Låt: måste ha varit, ge mig med ison & fille :)
Frisyr: uppsatt som fan
Smink:  mascara and so on..
Klädsel: jeans, t-shirt & allt undertill.
Händelse: jag & sonja flippade lite i hennes säng
Vill ha: en ny hjärna
Saknad: början av ettan, känns som tiden flyger förbi och jag börjar trean snart, efter det får jag aldrig se min klass igen.
Drog: cigg
Tråkigaste: mattelektion, mattias som babblar on and on and on
Finaste: kan ju inte motstå sonja nyvaken haha
Måste: läsa & sova
Dricka: vattten , allt annat går inte ner för tillfället
Mat: pasta o nånting
Kärlek: ain't no love in my way

/ Sääääääääm

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0