Truly, madly, deeply

I want to stand with you on a mountain..

Bild 1. En sommardag ute med Aida & Josslin, bara hon och jag i Sverige den tiden. Sonja & Sara var utomlands och hade det skönt :)
Bild 2. En sommardag med Sonja & Sara, badade och grillade vid Växjösjön.
Bild 3. Efter att ha färgat håret sisådär 500 gånger, så satt alla fyra utanför mig & Sara med Simon och tog en cigg, har inte bild på Sonja & Aida denna dagen, men mysigt var det, tattiga vi är med våra filtar haha!
Bild 4. Denna dagen var sjuk, vår första "fest" där alla fyra är med tror jag? Vi hade det mysigt iaf.
Bild 5. Sara och Aida var utomlands, så en tid var bara min & Sonjas, där vi var på stan hela tiden och hade våra chitchatstunder.
Bild 6. Fest hos Ali, utan Sonja :/ Hon orkade inte. Men vi hade det skojj med Sonja i tankarna iaf, Trixi, My & Bella var också där!
Bild 7. Min 17årsdag, firades med de bästa, inte världens roligaste men kände att jag sparar festtillfälle till min 18årsdag :)
Bild 8. Tequila-kvällen. Var nog en del fester denna kvällen, men det var ändå skönast hos Valle. Spelade kort och tog det lugnt, och jag blev kär i Tequila :$
Bild 9. Fest hos Ramin, mer chillkväll/alkohol men I fucking liked it, mysig stämning, underbara människor!
Bild 10.  Hello, jag, Sara & Sonja blev lite kändisar denna dagen, bilden är från morgonrocksfesten, (a real good time btw, starten till att vi började umgås om man säger så.) iaf, den var med i Moore-tidningen!
Bild 11. Sonja, Sara & jag var ute med Boris, Mosse & några till denna dag, verkligen mysigt, vädret var perfekt, tiderna var perfekta.
Bild 12. Sonja fyllde 16, Zaid fixade fest t henne :) De andra två var ej i Sverige då, men vi hade kul iaf =D
Bild 13. Karloskar - dagarna. Sjuk kväll, Sara var i Makedonien. Men jag, Aida & Sonja var i Sverige. 2 bilar från cepeLandskrona kom hit och kaosade, inget man glömmer lätt iaf haha ;p
Bild 14. Nyåååår - egentligen skulle vi upp till Sthm och party, men det blev inte av så vi firade nyår här tillslut, men det var inte heller så illa, fastän alla var lite borta så hade vi roligt och det firades med underbara människor.

2009 - A new beginning & new memories.

  / Samira

Kommentarer
Postat av: Anonym

NI ÄÄÄÄÄÄÄÄR BÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄST !<3

2009-01-10 @ 18:12:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0