LOV! / SARA

Heeeeeeeeej :)

Fan vad länge sen jag skrev här, shit!
ÄNTLIGEN LOV, så jäävla skönt åh, just nu sitter jag här i sonjas lilla datarum. Sonja är i sitt rum och SOVER haha din apa <3
Vad kan man skriva om?
JO JAG SKA ÅKA TILL STHLM PÅ ONSDAAG ;) wihoo längtar.. Ska åka dit själv.. Första gången haha, men ska sova hos min syrra såklart =) Kommer bli kuul, mys , fest o massa mer med systrarna :D
Tyvärr blir det ingen shopping för kmr ba ha min studiebidrag :/ Men ska försöka spara lite tills på onsdag, lite buissnes o så ;)
Vad göör ni folket dåå kommentera liteee och säg vad ni vill höra av oss? Det är de bästa, vi hoppas på att vår blogg blir känd men det vill nog alla att deras bloggar ska bli, så wish us good luck! <3 hähä
Nä nu ska jag lägga mig jämte sonja eller något o sova för nu räcker det med skrivandet idag! :)

You know you love me, XoXo Sara

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0