STOCKHOLM

Heeello bloggläsare this is Sara writing from Stockholm :)

Igår somnade jag kl 02.30 och vaknade idag på morgonen kl 06.45 så mycket sov man inte! Sedan kl. 08.00 var det dags att ta bussen som jag och Samira åkte i 6 och en halvtimme i. Snacka om segt, vi gjorde alt från att äta godis,mat och naturgodis till att måla naglarna, spela kort och läsa bok. Vi somnade båda två en timme vid slutet där iaf. Sen när vi var framme mötte vi syrran marra och åkte hem för att lämna väskorna och då kom andra syrran Olgica och gjorde oss sällskap ner till stan igen :) Nere på stan satte vi oss mitt i fontänen och njöt av solen medans några bakom oss skejtade och solade, det var riktigt mysigt. Vi gick runt i affärer och såg massa fina kläder och SKOR. Men vi köpte inget för imon är vår shoppingdag ;) Senare på kvällen skulle vi möta Sonja och Aida som hade kommit med tåg så vi gömde oss för dem och följde efter dem, sen skrämde vi dem hahaahaha :D Så söta <3 Sen kom Isak som är Aidas brors kompis och hämtade dem för att åka till Tumba och sova där. Då var jag tvungen att bege mig hem till Gärdet helt själv :(

Nu sitter jag här och segar är fett trött!

See ya tomorrow!

   

XoXo Sara Rebeka Goneva

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0