Skillnader och likheter

HEJ! Samira här.

Jag har en egen blogg där jag skriver om mig själv, mina dagar & mina tankar. Denna bloggen är mer tänkt för att handla om alla oss fyra, vafan hände? Jag har inte skrivit på länge bara för andra skriver om sig själva.. Tycker man kan skaffa en egen blogg om man ska skriva om sig själv. Detta är en gemensam.

Skillnaden:

Ex.1 - Hej jag ska lagat mat snart och sen äta den och sen diska tallriken och sen titta på tv och sen duscha och sen lägga mig, hejdå :)))).

Ex.2 - Hej, idag har vi tjejer varit en sväng på stan, där hittade tjej 1 två par tröjor, tjej 2 hittade ett par skitfina jeans och jag och tjej 4 hittade ingenting, sen satte vi oss vid Växjösjön och tog en fika, mysigt :)

Fattar ni skillnaden nuuuuuu? hejdå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0