Sämbow is back on track in black

Haha söt Aida är som uppdaterar som fan nu, innan var det ju hon som aldrig skrev men nu jävlar :D senaste tiden har jag tillbringat mycket med tjejerna, vi har tagit det lugnt vid växjösjön, evedal, stan och hemma hos varandra. Vi hade mysig middag hemma hos Sara, vi grillade och lite så.. och imorgon ( som aida redan skrivit ) så äre Valborg! Jag, hon och Ninne funderar på att åka till älskade Malmöstad efter att jag gjort min tatuering, och sen på kvällen kommer vi hem och fortsätter festa in Växjö big city life haha. Nu ska jag och Michaela ( en klasskompis ) snart bege oss mot Katedral och sen blire käka på Teknikuuuuuuum med Aida , adios ho ho ho

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0