29 april 2009 , Samira

HELLOÖUE!

Ligger i min säng med Aida, vi har haft en galen dag. Började med att vi satt på Mc, sen kom Donna & Lolli och joinade oss. Sen rörde vi oss mot kära araby, hem till Lolli. Där var även hennes bröder, Jonte & Jeje. Vi testade min fula tattoo och jag ändrade den helt för pennan är ful haha, blir nog bra imorgon. Sen åkte jag & Aida B U S S S S S hem till henne för att jag vägrade gå (a), efter lite softilation gick vi hem till mig och sen rörde A.S.S.S sig mot arabyparken där vi softade med resten av arabyungarna. Aida ska sova här inatt så det blir myspys :D sen måste vi vakna runt 10, för vid 11 blire Lolli's place. Senare blire äckliga nationella muntligt men Aida, Sara & Sonja har LEDIGT så NICE FOR YOU GUYS :@.

sen äntligen blire valborgfirande, partheeeeeey going on and on and on.. :)



/ SÄÄÄÄMBOOOW ( en afrikansk negerunge)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0